آهنگ جدید حمید عسکری به نام «به عشق تو»


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

متن آهنگ به عشق تو حمید عسکریMusicdel | موزیکدل

همه ی دنیارو گشتم تا تورو پیدا کنم تو نباشی نمیشه عشقی دیگه پیدا کنم
پس ازم نگیر نگاتو پس نگیر ازم صداتو جونمو میدم براتو میمیرم
به عشق عشق تو زندمو عشق تو واسم همه چیزمو نبودن تو واسم مرگه
من به جز عشق تو عشقی رو عشق نمیدونمو
فقط معنی عشقو تو چشم تو میخونم و زندگی بی تو هرگز
همه ی دنیارو گشتم تا تورو پیدا کنم تو نباشی نمیشه عشقی دیگه پیدا کنم
پس ازم نگیر نگاتو پس نگیر ازم صداتو جونمو میدم براتو میمیرم
به عشق عشق تو زندمو عشق تو واسم همه چیزمو نبودن تو واسم مرگه
من به جز عشق تو عشقی رو عشق نمیدونمو
فقط معنی عشقو تو چشم تو میخونم و زندگی بی تو هرگز

 

 آهنگ جدید حمید عسکری به نام «به عشق تو»





:: بازدید از این مطلب : 65
|
امتیاز مطلب : 34
|
تعداد امتیازدهندگان : 16
|
مجموع امتیاز : 16
ن : ادمین خبر کده
ت : شنبه 20 آبان 1402
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');